Norge anno 2020

kort om fremtidsutsikter : 

-vi får endelig advarsler på alkoholinnholdige innpakninger 

-vi får endelig ikke handle tollfritt for 350 på nett

-vi får ikke velge å ta med vin istedenfor sigaretter 

-vi får endelig lov til å betale for hver meter vi kjører privat

-vi får endelig en endring i abortloven 

-vi får endelig åpnet grensene slik at folk fritt kan velge å bosette seg i norge

-vi får endelig lov til å betale mer eiendomsskatt 

-vi får endelig se om politikken er død i Norge 

-vi får endelig vite hva arbeiderpartiet har for slags løsning (snart stortingsvalg)

-vi får endelig en politiker som ser at alt er på feil kurs 

eller hva tror dere ?

1 kommentar
    1. Tror? Det kan man gjøre i kjerka…
      Av og til lurer jeg på om politikere er dummere enn folk flest, eller om det bare er maktsjuka og avgiftskåthet som rir dem.
      Se nå på denne elavgiften de plutselig vil ha på datasentra som utvinner kryptovaluta. Jeg gir blanke i den valutaen, men jeg klarer ikke se logikken i at disse fremtidsrettede datagreiene skal rømme til svenskene og så selger Norge strøm dit uten denne avgiften…
      Kanskje det er jeg som er den dummeste. :/ “Meg ikke forstå”

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg