DERE TAR LIVET VÅRT

den 07.09.18 skrev jeg blogginnlegget – HVA FAEN SKJER HER TIL LANDS ! 

Mange har lest å delt dette innlegget , ca 190 000 i skrivende stund . Hva slags virkning har dette hatt i den vanvittige bompenger saken som har pågått nå mer enn 3 måneder ? 

Jeg har hatt innlegg og filmsnutter på min Facebook hvor jeg stiller utrolige enkle og direkte spørsmål til våre kjære folkevalgte , jeg har sendt linker til sentrale og lokale partikontoret , men stillheten tilbake er skremmende !

2 av mine enkleste spørsmål har vært : hvordan klarer Sverige å ha den vegstandarden de har så å si uten bompenger ? 

Og ikke minst – på hvilke grunnlag fant Norge ut at bompengefinans var den rette måten å finansiere vegbygging på ? (Hvordan var prosessen bak? Hva var alternativet ?)

ser nå skrekkeksempler på samfunn som splittes og familier som får utgifter i snart 100 000 klassen pga politikernes bomkåthet , hvordan trur de at dette skal ende ? 

Kan noen snart komme å forsvare merutgifter på 30-90 000 kr PR bil for å ferdes fritt i eget land ? Eller skal politikerne fortsatt få sitte på bakrommet å vedta over hodene på innbyggerne i dette landet …….

dette går bare ikke an å tolerere fordi det er ikke mer penger å hente i lommeboka til Ola og Kari – det er faen meg tomt ! Skjønn det – du som sitter der i kommunestyresalen og banker igjennom den ene bommen etter den andre …

STOPP BOMUTBYGGING NÅ – STOPP VEIBYGGING OG KNUSING AV PRIVAT ØKONOMI FØR DET ER FOR SEINT ! OG I DET MINSTE TØR Å SVARE OSS SOM KOMMER TIL Å SLITE MEST , VIS OSS HVORDAN DERE MENER VI SKAL HA RÅD MED Å FERDES I «DERES POLITISK KORREKTE VERDEN»

 

SVAR ØNSKES SNAREST HILSEN 5 BARNSPAPPA SOM IKKE KAN GI SEG – FOR MINE BARNS FREMTID – Mail adressen er : [email protected] 

 

#bom #familie #toppblogg #penger #fritid #mulgheter #gave #barn #skole #miljø 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg