Nå er det faen meg nok !!!!

Skal vi tolere at fokuset på framtida i dette landet skal være smålig krangling om politikere som får leie hytte til lav pris , eller skinnhellige politikere som kun meler sin egen kake på tross av at han representerer ett parti UNDER sperregrensa ????? Hvor fornuftig er det i bruk av tid og PENGER ????

Hadde staten Norge vært ett privat firma så ville det gått konkurs på ekstremt kort tid .

Er det riktig av Norges befolkning å godta sendrektighet og ansvarsfravikelser slik vi opplever at politikken i Norge er nå ?

Byråkratiet i Norge er i ferd med å sette oss flere tiår tilbake i tid grunnet at det fokuseres kun på personpolitikk og det virker som om tiden da de virkelige store sakene var på dagsorden er forbi for lengst .

På meg virker det som om sentralpolitikk KUN dreier seg om prestisje og vanvittige lovnader ift internasjonal miljøpolitikk , mens det daglige ansvaret for drift av Norge kun ender i merutgifter igangsatt av lokalpolitikere som mener at den vanlige borger bare må innfinne seg med at ting koster penger !

Jeg synes det er direkte skremmende å se scener fra kommunestyresaler som tømmes så fort den menige mann ønsker å bli hørt , det er skremmende at KrF kun leter etter måter å fremtvinge totalendring av eget ståsted i politikken , og det er direkte uhørt at ett valg som skal berøre en hel nasjon skal gjøres hemmelig og anonymt , særlig med tanke på at vi faktisk sitter i en posisjon hvor 190 delegater som representerer under 3 prosent av Norges befolkning skal bestemme en hel nasjons fremtidige politikk !!!

DEL , kommenter og spre ! Det er ikke noe grunn til å sitte i ro å se på ! Er du uenig så kommenter ! Men kom da gjerne med løsninger og alternativer !!!

Hilsen over middels lei 5 barnsfar

#krf #hareide #kommune #politikere #samfunn #nyhet #stemme #familie #økonomi #jobb #høyre #arbeiderpartiet #frp

2 kommentarer
    1. Løsninger? På at jeg faktisk føler ( jada, følerier er noe herk) at Hareide og AP prøver rappe regjeringsmakten? “Du skal ikke stjele”.
      Skulle ønske jeg hadde løsninger, ja. Noen bør man kun tenke så man får avreagert for seg selv.
      Hver gang jeg ser Hareide, ser jeg Bondevik sitte på skuldrene hans og holde tømmene godt fast. Hypp, hypp..
      Mulig jeg har hallusinasjoner.
      Jeg kom på at da en viss irriterende Pettersen var leder for Høyre ( som jeg pleide stemme på i gamle dager), så hatet han også Frp så mye at han ikke ville regjere med dem, så vi kunne ikke få noen borgerlig regjering pga selvopptatte, egenrådige politikere. Det ergret meg så mye at jeg stemte Frp på trass, husker jeg.
      Og nå prøver et knøtteparti å styre landet på sin måte, selv om de er så små at ..ja, hva skal man si?
      Jeg folder mine hender og håper Vårherre setter Hareide og Bondevik kraftig på plass….selv om jeg ikke tror på noen gud. Det er vel også en løsning? 🙂

    2. Føler meg bønnhørt akkurat nå.
      Men kristen er jeg fremdeles ikke, – det skal mer til 🙂
      Siden jeg henger på blåsiden, er jeg visst både kald, ond, usosial og det som verre er i følge venstresidens synspunkter. Lysbakken var ute med sleivkjeften, så jeg.
      Rart, det derre med retorikk.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg