Når kommuner stempler folk som idioter for å få mere penger

hva faen er det som skjer inne i hodet på politikere , er det kun det å finne nye måter å kreve penger som gjelder ? Jeg begynte å reagere når bompenger ble satt skikkelig på dagsordenen og begynte virkelig å lure på om våre «folkevalgte» var gått fra vettet – noe de tydeligvis har … men så kom enda værre nyheter : politikere STEMPLER intetanende personer som psykiskutviklingshemmet for å få mere penger i kommunekassa ! 

Sorry , nå blir språket mitt ikke politisk korrekt – men for at jeg skal få understreket hva jeg synes så skrive jeg som jeg tenker .

HVORFOR I HELVETE SKAL DERE GJØRE DETTE MOT MENNESKER ?

Det vanlige mann i gata veit jo snart ikke hva den skal tro om våre såkalte «ledere»  , nå sitter jo mer eller mindre kvalifiserte synsere å leiter med lys og lykte for å bringe mere og mere penger inn i kommunens lommebok , koste hva det koste vil ! Hva faen er det dere bruker penger på? Har dere mistet totalt folkevett og omtanke for de avgjørelser dere sitter å trer nedover hodet på folk ? Eller har dere brukt så mye penger på det sosiale budsjettet for å oppfylle drømmer og krav fra nye innbyggere i kommunen deres at dere må ødelegge livet til de som allerede bor der ? 

Spørsmålet mitt nå blir som følger : HVA er NESTE avsløring fra lokal politikk på ville veier ? 

Dette går bare ikke an , jeg krever at ALL BRUK AV PENGER i offentlig sektor blir sjekket både i hodet og ræva , og forventer at ordførere og rådmenn med millionlønninger tar sitt ansvar å gjør det eneste rette og legger til rette for offentlig granskning FØR  neste overgrep gjort av staten dukker opp i VG .

(Forøvrig tusen takk til VG som belyser hvor dårlig kontroll det er på norsk økonomi lokalt)

OG «KJÆRE POLITIKERE = DET ER NOK NÅ

hilsen bekymret 5 barnspappa 

2 kommentarer
    1. VG har gjort en kjempejobb, og jeg er blitt vettskremt av enda mer av “systemet” i dette landet. Vi behøver ikke kritisere andre land for brudd på både det ene og andre, for det er noe som heter å feie for egen dør først. Hvordan en person som har tatt førerkortet, kjøpt seg bil og kjører rundt, skaffet seg utdannelse som agronom, jobber som avløser på gård, kan stemples i hemmelighet som psykisk utviklingshemmet..nei, det fatter jeg ikke er mulig. Ikke i Norge.
      Kanskje de også bør se på barnevernet, for jeg la merke til at en person i kommentarfeltet hos VG skrev at dersom barnevernet må inn med hjelpetiltak i en familie, må kommunen betale, men dersom barnevernet tar ungen og plasserer i fosterhjem/institusjon, så betaler staten. Om det stemmer, så er det også en farlig vei.
      Det bør ikke være mulig med slike hemmeligholdte diagnoser. Der er første feilen, og så baller det på seg. Men jeg tviler på det får konsekvenser for svindlerne og dokumentforfalsknerne, for det er jo det de er. De burde anmeldes og straffes for å ha svindlet til seg penger via falske diagnoser.

    2. Enig! Det greine der er bare helt for jævlig, og det er jo ikke snakk om et engangstilfelle heller, for å si det sånn.. Herregud, jeg tror virkelig ikke jeg hadde taklet å fått et sånt ‘idiot’ -stempe, ass..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg