Kjære politiker eller representant for eliten i Norge

Beklager for at jeg om vanlig middelklasse nordmann ønsker at dere høytenkende økonomer og politikere skal forklare lille meg og mange med meg – HVORFOR klarer Sverige å opprettholde sin infrastruktur uten utbredt bruk av bom ELLER DET NYE PÅFUNNET «MILJØPAKKE»

jeg har nå igjennom 2 uker brukt masse tid og energi på å få ett klart svar , og resultatet er nedslående ! Spørsmålet er delt 570 000 ganger på Facebook og rundt 140 000 ganger her på bloggen ! 

Hallo , kan man i det minste håpe på ett svar som IKKE er unnvikende og typisk politisk ? Dette er ett tema som faktisk opptar VELDIG mange og som får store konsekvenser utenfor byene som det virker som om det bare er de rikeste og mest veldannede skal bo i fremtiden . 

Norge – vårt fedreland skal være tilgjengelig for alle på lik linje uansett økonomi og sosial status 

 

#bom #venter #svar #nokernok #politikk #del 

 

hilsen en helt vanlig 5 barnsfar 

4 kommentarer
    1. Buddah så og forsto, hvordan utviklingen ville gå. Synd at det finnes så mange naive Nordmenn, når det kommer til bompenger da blir det liksom nok? Lurer på hvor mye faktisk folk forstår jeg…

    2. Jeg leste i kommentarfelt hos VG der en eller annen person hevdet at EU har en lov om at det skal være et gratis alternativ til vei med bompenger, og at Norge bryter denne loven.
      Finner noen en gratis utvei, stenges den jo her i landet. 🙂
      Jeg vet ikke om påstanden hans stemmer. Men den virker jo mer fornuftig enn det som foregår her…bomringer.
      Glad jeg ikke har bil. Medlidenhet med dem som har.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg