Når galskap blir virkelighet !

er det fler enn meg som gidder å reagere på toppblogg innlegg lest av flere tusen egentlig ikke inneholder en dritt ? 

Når ska den normale borger forstå at det KUN dreier seg om penger ?  … jeg er så utrolig heldig at jeg foreløpig ikke har tjent ei eneste krone på min blogg , og du verden …. det er deilig . For da kan jeg skrive hva jeg vil om det tema som måtte falle meg inn å gjøre . Jeg kan til og meg bare gi F , å ikke skrive noen ting som helst . 

Nå er det ikke bare toppbloggere som stuper inn i agurknytt og graver frem saker som ikke har betydning . Nå er det visst blitt standarden for de største mediehusene i Norge og Europa også. Betalte nyheter hvor agendaen til de som betaler virker å være synonymt med det å skape forvirring og usikkerhet. 

Se bare over til Sverige , hvor statsledere benekter problemer i eget land ,samtidig som TV-bilder og offentlige tjenestemenn som jobber på gatenivå skriker om kontroll og hjelp . Eller så har vi den stadige jakten på Donald og graving i håp om at han kan felles som president , slik at media får tilbake sin maktposisjon igjen. 

Er verden i ferd med å råtne på rot ? er sannheter blitt for kjedelige ? Selger ikke virkelige livshendelser lengre , så media må krydre ekstra for å ha noe å selge hver dag ? Er det ikke nok lengre å friste folk med masse mat til jul , for så å skrive om slanking og sommerkroppen så fort det nye året starter ? 

Hva med å snart tenke på en fremtid , lage en trygg verden for våre barn -istedenfor å bare leite etter gammel dritt og hets 

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg