Kjære følgerne til toppblogger S.E

sitter med tårer i øya , og skikkelig flau smak i munnen etter å ha fulgt TOPPBLOGGER Sophie Elise.. Ser hun skriver att hun har sittet barnevakt noen timer i dag og er dødssliten…… For en utrolig hard hverdag… En bragd.. Dette er jo en enestående handling begått av den viktigste kvinnelige blogger i Norge … 

Synes egentlig att det er jævli flaut jeg å skrive no sånt … Jeg har jo bare stått opp , vært på jobb… Lagd middag til familien…. Hatt besøk… Å skriving litt på bloggen min, før jeg snart skal i dusjen å få bort luktene for idag .. Og deretter titte litt på TV og sove sammen med den høygravide kjæresten min som jeg håper ikke starter å føde mens jeg er på jobb… 

Altså en kjedelig rolig hverdag i forhold til en toppblogger… 

Får håpe dere gidder å titte igjennom bloggen min da .. Bare for å se om det er noe som fanger interesse , står lite om botox, Restylane, silikon , pupper , skwats , elexia , birken , maraton, BIKKJER I VESKER , LOIS VITTON, politikk, rynker , strekkmerker , sexpartnere , skilsmisser men ser du nøye etter så kan du F… Bli overrasket … 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg