Jævla bomhelvete

i kjølevannet av den massive barrikaden av bommer på Jæren virker det som om samtlige politikere har funnet både gull,diamanter og myrra på samme tid ! Plutselig dukker det opp planer som paddehatter og muggsopp denne høsten . Gjøvik,Hamar , Lillehammer ,Drammen , Tromsø , hønefoss og gudane veit hvor er steder hvor de såkalt nyoppfunnede miljøpakke skal etableres ! 

HVA FAEN TENKER DERE MED ? ER VI SNART TILBAKE TIL STEINALDEREN HVOR HVER FORDØMTE POLITIKERSTAMME BYGGER SIN EGEN BORG ?  Drømmer alle politikere om å få en egen RAYMONDISTAN inne i bittelille Norge ? Hvor den allmenne borger skal tilbake til å bli småkongenes trell ? 

Kjære storting ! Legg ned hver enkelt kommune og fylkeskommune nå før det er for seint ! Dere har ikke kontroll lengre ! 

Skal vedde på at de som selger bomutsyr sitter å smiler bredt – millioner ramler inn da hver eneste lokalpolitiker vil sette opp automatiske innsamlingsbørsjer hvor det enn måtte passe …. 

skjønner dere at lommeboka og tålmodigheten til Ola og Kari er tom ? Tror dere virkelig at dette er noe som fungerer i lengden ? Konsekvensutredning : har dere det , bortsett fra at dere TROR DERE REDDER VERDEN . 

JEG DRITER I OM DERE IKKE FÅR 1 PLASS I FN´S KLIMAPANEL . jeg vil ha økonomisk trygghet – fri rett til å røre meg i VÅRT land .

DET ER SLUTT PÅ LØGNER OM OZON OG KLIMA NÅ – og til dags dato er det faen ikke en eneste politiker somkanbevise at det å knuse privat økonomi berger hverken miljø eller helse ! 

Forbannet 5 barnsfar ! 

Og fortsatt lurer jeg på hvorfor i helvete det bygges vei i våre naboland uten utstrekt bruk av bom! 

POLITIKER : SVAR MEG DIREKTE NÅ – GJERNE HER – ELLER MAIL : [email protected]

alle som leser dette :LEGG LINK I KOMMENTARFELTET TIL DETTE BLOGGINNLEGGET  OM SAKER FRA DERES HJEMSTED OG HVORDAN DETTE BLIR I HVERDAGEN DERES – JEG GIR MEG FAEN IKKE ! 

Dette blogginnlegget blir sendt til samtlige partier og kommunestyrer 

#frp #ap #lokalpolitikk #økonomi 

6 kommentarer
    1. Flott du skriver rett fra levra men bruk litt ferre banneord Da blir det seriøst oppfatta Stå på Jeg er enig med deg

    2. Per: jeg vet , men etter over 1 million visninger totalt på Facebook , utallige innlegg og ikke en eneste politiker som viser en millimeter intresse så blir man litt over snittet engasjert . Så da får språket bli som det blir til de kommer i tale . Skulle ønske at både de som er FOR BOM og politikerne kunne komme med argumenter og begrunnelser istedenfor kun å kjøre bompisken fritt .

    3. Bom minster Dale gliste som en gris på Dagsrevyen i kveld. FRP vil ha mer penger og reduseres bom først etter vi er død.

    4. Hver gang jeg skal besøke min gamle mor på 82 og hjelpe henne med noe kommunen egentlig burde gjort, får jeg minst 50 Kr i bompenger. Det er takken for å spare Oslo kommune for penger.

    5. Hvorfor er det ingen som tør og si sannheten.???
      Staten har fått en ekstra rekning på 750 milliarder kr etter flyktningene som kom i 2015 til 2018 .Søk på google og du får bekreftet det.
      Disse pengene må inn igjen.
      Og det tvangs indrives via bommene.
      Hadde det ikke vert att vi slapp inn ULOVLIGE MIGRANTER som 78% av dei var som Arbeiderpartiet inviterte.
      Og de koster oss 750 milliarder kr.
      Kunne vi hatt bomfritt Norge i 75 år frem i tid..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg