5 barnsfar OG BLOGGER

Anonym :Syns du er vanvittig tøff som tørr å skrive alt du mener! Fortsett sånn 🙂 Dessverre er det ikke alle som tørr å si meningene sine her i verden, og enkelte ganger blir man også sett ned på om man virkelig gjør det.

Men 5 barn?! Hvordan rekker du alt? 🙂 Du er ikke aleine med de, vil jeg tro? Stå på 5 barnspappa!

 

SVARET ER LIKE ENKELT SOM DET ER HERLIG : 

Jeg har verdens beste samboer og 5 herlige barn (4 gutter og ei dronning) som er utrolige til å hjelpe til -og ikke minst støtte gammer´n i huset med alle hans påfunn . Uten dem hadde ikke verden min fungert i det hele tatt .

jeg hadde egentlig bestemt meg for en ting , nemlig det å ikke bruke familien på bloggen min – ikke fordi jeg skammer meg over dem , men pga de er mine nærmeste og litt privatliv må man tross alt prøve å ha 😉 

hva synes dere ? Er dere INTRESSERT i hvordan en familie på 7 – helt vanlige mennesker under samme tak i alderen 2 til 47 har det i hverdagen ? 

Trenger vi en «normalblogg» hvor hverdagen består av bleier-klesvask-og deilig rotete hus som beviser at det LEVER folk der ? 

Trenger vi en kontrast til det perfekte «hvite» hjem sånn at folk kan føle seg normal når oppvasken flyter fordi småttingene krever oppmerksomhet ? 

Jeg vurderer sterkt å lage en slik blogg – særlig for å få igang oss menn , få oss til å skjønne hvor heldige vi er som har noen som holder fortet for oss der hjemme 

DAMER – hva synes dere ? 

HILSEN PAPPA TIL 5 BLOGGEREN 😉 

 

#blogg #familie #mann #mannfolk #barn #jobb #karriere #toppblogg #tag 

 

 

5 kommentarer
    1. Ånei, fortsett som du gjør.. jeg digger å lese bloggen din, dine meninger rett fra hjerte, oppleves som dønn ærlig tvers igjennom, setter ord på mye og mangt som andre bare drømmer om eller ikke våger, humor og «glimt i øyet» i innleggene, du får meg til å smile, du får meg til å tenke og reflektere. Og ja, tanken har nå streifa meg om hvor du tar tiden ifra for å blogge, men uansett, den tiden setter jeg pris på fordi å lese her er hverdagslykke. :))

    2. Som sagt, fortsett med det du gjør! Du gjør det absolutt ingen andre tørr å gjøre, eller si! Men ett glimt av hverdagen din i ny og ne, hadde vært en sann glede å lese om i tillegg til alle dine politiske meninger:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg