Gratis penger til jul!

Jeg har funnet gull! 

-jeg har funnet kuren mot alle sykdommer 

-jeg har funnet løsningen på all mulig forurensning 

-jeg har funnet løsning mot all sult og fordervelse i verden

-jeg kan stoppe snøsmelting i arktis

-jeg kan fikse frisk luft til alle 

-jeg kan gjøre ditt liv perfekt

-jeg kan fikse ditt utseende slik att du blir vakrest

-jeg kan gi deg all makt

-jeg kan befri deg fra din skyld

-jeg kan sette deg først i køen

-jeg kan gjøre deg viktigst i verden

så er du en tviler , så lån min makt , om du ikke betaler så får du gratis frakt -rett inn i helvete der mine eiere bor –

vennligst hilsen PENGE GALSKAP 
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg