KLIKKHORE

Allt vi gjør måles faen meg i likes , klikk og delinger … Det er slutt på karakterer og gode tilbakemeldinger .. Nå gjelder det bare å finne hvilke kroppsdel man er villig til å ofre for å få mest mulig likes … Men faen , da har jeg ikke en sjans ! Hvem F… Trykker liker når de ser en litt over middels godt mannekropp som har vært med på mer enn det som er vanlig ? Ikke jeg hvertfall!  Ikke har jeg møtt noen “nesten” kjendiser som jeg har tatt SELFIE med heller ..

hører gutter og jenter blir rangert på skole gjennom antall likes ! Faen… 

Før så måtte du faktisk gå bort til en person å si att du likte den personen , eller noe den hadde gjort eller hadde var bra … Nå trykker vi på en fordømt følelsesløs knapp , helt anonyme … 

Er det ikke på tide att vi går litt tilbake i tid , og begynner å fortelle folk att de er bra nok , uten å trykke … Kanskje gi dem en fysisk klem og se dem i øynene å vise att du står for det du mener … Det betyr så jævli mye mer enn likes … 

Jeg er så dritt lei av att folk trykker like , på saker der folk hjelper andre , på filmer som viser hverdagshelter .. Hvorfor ikke bli en hverdagshelt selv ! Og kanskje få en blomst , eller en klem tilbake … 

Verden er mer enn likes , klikk…. 

Min oppfordring til deg NÅ er ! Gå bort til den du har kjær eller nær , gi dem en klem , ikke si ett ord … Så får du føle hva en virkelig “like” er ! 

1 kommentar
    1. Hehe ja. Vi blir en nasjon av øyentjenere. Hvor vi gjør noe for å få likes. Vi kan godt gi penger til en tigger. Bare vi får dokumentert det på FB. Vi kan godt trene. Bare vi får fortalt om det. Osv.
      Hva skjedde med å gjøre noe for sin egen del?
      I mine øyne er dette et tegn på slavesinn. En som har et herskersinn gjør noe for sin egen del. Ikke for å få “likes”. Det driter han i.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg