5 barnspappa!

herregud , har du blitt pappa igjen , og til tvillinger ?!

Dette har vært åpnings setningen nå i over en uke 😉

ja jeg har blitt pappa igjen, ja nå er det 5 barn innom huset her , 5 herlige personligheter som på hver sin måte fyller ut tomrom i hverdagen. 5 unger som kommer til å følge hverandre gjennom tykt og tynt resten av sin tid her på vår gale planet.

tidlig som barn så bestemte jeg meg for att mine barn ikke skulle bli aleine , ikke bli enebarn.. Ikke det att jeg hadde noe dårlig oppvekst , snarere tvert imot så hadde jeg det veldig veldig bra , men savna det å alltid ha noen der som var på min alder , særlig i tenårene . I voksen alder ser jeg hvor viktig det er med mange rundt seg , særlig når foreldre blir gamle og slekta skrumper inn … 

Samtidig vil jeg å takke jenta i mitt liv som er blitt mamma til de to siste , tusen takk for att du gikk igjennom graviditeten slik du gjorde, og du er allerede blitt vanvittig flink med de to små….. Skikkelig mamma , visste jo det fra før att du er vanvittig flink med barn, men nå har du bevist att du har peil og omsorg til egne barn.. Og må jo skryte av de 19,4 kg som forsvant etter 8 dager , og att du smiler mer enn du noen gang har gjort selv om dagene er blitt litt mere hektiske .. 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg