Tvillinger!

ventetid…. Forventninger …. Spenning… Utålmodighet … 

Nå er det timer , dager … Kanskje en uke … Termin er rett rundt svingen . Gutta ligger der klare til å komme ut i dagens lys , når DE vil … Masse liv på sene kveldstimer, sku nesten tro att de dreiv med pardans der inne i magen til mor… 

Utrolig …. Kvinnekroppen, som lar seg torturere med å bli presset i alle retninger , som mann må man bare ta av seg hatten og innrømme att kvinnen er det viktigste og mest hardføre delen av vår art, vi menn er jo bare der, prøver å støtte ,hjelpe og forstå… Men snart , snart kan jeg også ta del i de daglige sysler og gjøremål… Skifte hundrevis av bleier, stå opp både tidlig og seint da gutta trenger sine foreldre, mens de enda er små bebier. 

Det er en fin tid i vente , jeg har vært igjennom det tre ganger før , tre totalt forskjellige opplevelser …. Førstemann kom for 18 år siden, en utrolig varm sommerdager morgen, plutselig hadde jeg enda ett viktig menneske i livet mitt , han kom til rett og vanlig tid … Verdens snilleste baby, noen år etterpå kom nr to…. Og hun kom fort , så allt for fort, 3mnd for tidlig , og på den tiden var det utrolig tidlig , første gangen jeg så henne ligge der , bittebitte liten , rett over 1000 gram , inne i kuvøsen , blandt masse ledninger og monitorer , da fikk jeg oppleve hvor skjørt livet er.. Vel tre mnd på sykehus , med verdens beste barnepleiere så fikk vi reise hjem med det som skulle bli verdens herligste datter… Da nr tre var på vei ,var spenningen stor for hver mnd som gikk i svangerskapet ,men heldigvis kom allt til “avtalt” tid….. 

Når nå nr 4 og 5 kommer , er fortsatt spenningen like stor, to nye personligheter kommer inn i vårt liv… To nye sjefer under vårt tak… 

Gleder meg til å se dere, holde dere ……… 

1 kommentar
    1. Koselig! Visste du at alle sentralbankene i verden eies av en og samme familie? Les historien på verdensveg.wordpress.com

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg