Blogghore 2

jeg lovet å komme med oppfølger om blogghore tilværelsen … Og bare så det er sagt med en gang.. Foreløpig har botoxbehandling uteblitt grunnet akutt sprøyteangst , dessverre … Silikoninnlegg i baken er under sterk vurdering da jeg sitter utrolig mye på ræva i løpet av uka , og den smekre mannerompa er ikke mye til å sitta på… Hmmmm prøvde å ta ett slikt Nipple slip bilde her om dagen , men trur du faen ikke att allt håret på brystkassa skjulte selve brystvorta…. Ja det vakke no bryst der heller forresten… Har eksperimentert med forskjellig skjeggvekst , allt fra typ barneræv, trønderbart, uteliggerstyle,til tredagers…. Det siste var å foretrekke …. Da kan man lissom gi faen i 4 dager… Oppdaget forresten att brystkassa hadde slipt taket i skuldrene her for en tid tilbake , skikkelig ekkelt… Blitt sånn mage sekk ting der det før var sånn kul Sixpack …. (Har faktisk hatt det tenk)… 

Var tidligere idag innom å kjøpte masse sminke (til dattera selvsagt) , det resultatet kommer i neste bh innlegg (bh=blogghore)…. Litt om outfit på fotoshooten dere ser resultatet av:   Bilde merket 1989 er fra min glanstid som veletablert mønsterelev på yrkesskole , da i faget TFF … Altså tegning , form og farge… Veldig opptatt av å se korrekt ut på den tiden , rød mix rulletobakk, en litt røff utgave av tidlig bobsveis..tynn strek med eyeliner var ett must… Godt inntrent mystisk blikk og generelt ett utseende som for noen utvalgte kunne skape frykt… 

De tre andre er av ny dato , hvor hovedpersonen ,da altså meg selv prøver å utstråle min herlige selvstendige personlighet.. Litt misfornøyd med att håret har fått en mer tilbaketrukket stil…. Men blikket , det er der.. Stylist for denne makeover er faktisk meg sjøl… Gjort gjennom 27 år utvikling… For de som er detaljfiksert så vil dere oppdage att klesmerket gjenspeiler min kule personlighet ,G-STAR RAW…. Og jeg er jo litt rå. 

Smykke er en modestone i supermannstil , valgt kvarts som steintypen fordi da roer sjelen min seg skikkelig godt ned etter x-antall BATTERY REMIX PR dag.. 

Grunnet forøvrig til att jeg er såpass rynkefri er IKKE FOTOSHOP, men ett Sundt og riktig kosthold… Og trening. (Treningstips og meny kommer senere) 

Samtidig som jeg skriver dette må jeg huske å takke toppblogger S.E for inspirasjon til å fortsette å blogge… Spesielt når man ser hvor mye innhold av viktig verdi hun har.. Og takk til Renee for man en god latter for geniale innlegg som beviser enkeltes mangel på leseforståelse før de kommenterer innlegg 😉

Men seriøst , en ting jeg har tenkt på….. Sånn veskehundting…. Hvor driter den? Aldri sett en sånn med beina på bakken? 

Og parajumper , kommer det sånn paraplyting hvis man hopper fra ett hustak og drar i den gule greia?

og de der tøfla…..med sånn skinn inni…. Er de in?

eneste jeg er helt sikker på er : REDBULL ….. Fåkke vinger av det…. Har prøvd… Begynte å klø på ryggen engang , trodde det begynte å Gro vinger… Var bare sånne teite rygghår som kom ut , IGJEN !

….-… Men nå måååå jeg slutte bloggen…. For idag. 

Sjekk gjerne resten av bloggen å , er my rart der …. Kommenter hvis du tør… Jeg tør 

 

8 kommentarer
    1. Nå har jeg lest “parajumper” så mange ganger i bloggen din at jeg til slutt måtte google hva det var =p Jeg er enig, fyttigrisen! Liker bloggen din! ^_^

    2. Vil ikke si at du er en typisk blogghore.Blogghore som jeg ser det for meg er vel bloggeren som i dag herjer fra blogg til blogg og blir utestengt,moderert og slettet overalt hvor bloggeren viser seg.Samme har skjedd med samme blogger før – umulig å stoppe uten at man tyr til drastiske skritt som utestengning,moderering,sletting og en spamsperre midt i fleisen,har måttet ty til sånne metoder selv når denne bloggeren har blitt for ivrig.Klikkhore passer også godt,bloggeren går langt for å få noen ekstra klikk.Det er en blogghore for meg – ikke du,bloggen din er jo en fornøyelse å lese og ganske så annerledes ( på en positiv måte )
      Hilsen synskepeggy.

    3. Veldig morsomme innlegg, jeg ler hver gang 😀 Det er vel meg hun SP her lenger opp mener er Klikkhore, men hva som kommer ut av munnen på henne kunne ikke brydd meg mindre 😀 Hun gjør ikke annet enn å spre eder og galle om meg skjønner du. Ja akkurat nå har jeg to blogger, en her og en på blogspot. Vi har litt av samme humor 🙂

    4. Hehe!! Synskepeggy…………….. Du er jo utestengt på samme premisser som den bloggeren du omtaler. Har du tenkt over det,før du begynner å sverte andre bloggere?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg