Tatovering , merka for livet


ser flere å flere som tar tatovering, noen er jævli fine ,mens andre er som tatt ut i fra værste fyllerør på en gresk øy… 

Jeg har fire sjøl og jeg tok de for att de skulle være minne på forskjellige episoder i livet mitt … 

Det jeg synes blir kult i fremtida er alle de kule folka som havner på gamlehjem…. Med tatoveringer som muligens skifter litt betydning etterhvert ..

tenker da på kule karer med muskler og tribal Tatto.. Hvordan det blir seende ut nå musklene svinner og blekket ser ut som en sølepytt , eller hu Kari på 80 som i tenårene tatoverte Vitale deler med både blomster og bier… 

Værst er alle høl folk tar i kroppen , hver sin smak , men når øreflippene treffer skuldra ….. Hmmmm 

skulle egentlig ønske jeg var halvparten så gammel , da hadde jeg garantert vært innenfor stilen emo/steampunk… Det er bra drittøft! Gudskjelov har jeg en datter som digger den stilen… Viktig att folk tør være seg  sjøl og ikke havne i main stream gjengen… 

Finnes forresten ikke no morsommere enn å shoppe klær på typ Fretex og andre gjenbrukssenter ! Der er jeg nok litt unik som mann, fullstendig klesdilla.. 

Til min samboers og min datters store glede;)

Hvis noen av dere som leser dette vet om kule klesbutikker såååå kommenter gjerne med hvor dere finner litt andre klær enn på branstad

,Cubus og alle andre kjedebutikker 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg