Jeg blir så fasinert

i tillegg til å være 5 barnsfar – kjørelærer og ivrig med blandt annet bloggen min , så elsker jeg å ta bilder og se på bilder – øyeblikk i tiden som er verdt å ta vare på . 

Jeg blir å veldig fasinert av andres måte å fange lys , motiver . Spesielt de som maler .

En av mine lokale favoritter er malerinnen Hilde Solveig Amdal Arnesen , fra mitt hjemsted Jevnaker .

Hun er utrolig dyktig på det å lage malerier som skaper stemning ,de har utrolig dybde og farge/lysbruken i bilde gjør at bildene virkelig fanger blikket.

Jeg har vært så heldig å få lov til å legge ut noe av det hun gjør her på bloggen , besøk gjerne hennes Facebook side – det er absolutt å anbefale 

Her er noen av bildene hennes (ta kontakt direkte med henne hvis dere ønsker å kjøpe ett bilde) https://www.facebook.com/hildesgallerino/

#

 

#nordlys

 

12 kommentarer

Siste innlegg