Nordmenn må få flere barn !

KJÆRE ERNA SOLBERG

Du står der så freidig på talerstolen , stolt av din og Norges politikk – du oppfordrer oss til å få flere barn , for å sikre landets fremtid.

Jeg har gjort mitt i denne saken – jeg har 5 herlige unger i alderen 2-21 år , barn jeg ikke kunne tenke meg ett sekund uten ……

barn jeg har lyst til å gi allt i hele verden , omsorg , trygghet og fremtidsdrømmer som kan bli virkelige . 

Jeg jobber , selvstendig næringsdrivende – jobber MYE fordi det å ha barn er utrolig kostbart , selv om jeg har verdens snilleste unger , som ikke er lei seg når pappa sier at «det har jeg ikke penger til akkurat nå» . 

Vi har for tiden bare 1 inntekt å leve av -da jobbmarkedet her vi bor ikke akkurat er overfylt med ledig jobb , det gjør at dagene blir litt ekstra tøffe , særlig når nyhetene oversvømmes av : Norge – verdens beste land , Norge – for høy kjøpekraft ,Norge – bom for miljøet , Norge – høyere rente i vente , Norge – alle barn må inn i barnehage . 

Og i tillegg kommer økte strømregninger , nettleie , NRK avgift for noe jeg aldri har tid til å se på ,veiforsikring , penger til skoleutstyr , MAT , bleier , klær , rådyrt drivstoff og en million andre utgifter . 

HVORDAN KAN DU STÅ DER OG OPPFORDRE TIL Å FÅ FLERE BARN – SAMTIDIG SOM REGJERING OG STORTING KUN GJØR DET DYRERE Å LEVE ? 

Se gjerne ett innslag jeg lagde på Facebook sia mi : 

https://www.facebook.com/sveinjrslatsveen/videos/10155873631520677/

hilsen far til 5 han elsker høyere enn allt i verden 

 

 

3 kommentarer
    1. Viktig tema du tar opp her. Mange føler på nettopp det å bringe flere
      barn inn i en verden der de er usikre på om de klarer å beskytte og ta vare på barnet sitt.
      Skummel vei vi har i vente hvis politikerne i Norge fortsetter å presse de siste kronene ut av menneskene i samfunnet.

    2. Jeg skulle så gjerne hatt en familie med 4-5 barn. Men det går ikke, jeg kunne ha gjort det for 40 år siden men ikke nå. Fordi myndighetene våre har donert Norge til afrika og arabistan. Det kryr av dem her og alt har kun blitt verre og mer uttrygt. Hvis jeg setter unger til verden nå, så havner de etterhvert på en skole sammen med 500 utlendinger og 5 nordmenn. Så la oss si at jeg får to døtre, to små lyshårede blålyde døttere. De blir da plassert i et rom på skolen som er fullt av hyener, voldtektsmenn og annet pakk som hater nordmenn. Og det gjør jeg faan ikke, jeg plasserer ikke mine barn midt oppi det jævla kaoset der.

      Så den eneste måten jeg kan lage en familie, er å først flytte fra Norge. Sveits kanskje, eller Ungarn. Polen. Det er flere muligheter. Men her i Norge har jeg ingen muligheter. Nå går vi snart tom for penger også, pakket suger NAV tørt og myndighetene må hele tiden fylle opp pengebingen, Med våre skattepenger… Så nei takk Erna Solberg, jeg setter ikke unger til verden i det kaoset du har skapt. Det er så jævlig provoserende, først fyller hun opp landet vårt med hyener fra den tredje verden også sier hun at vi MÅ få flere barn. Dra til helvete Erna, din jævla landssviker. Det eneste du får nå, er færre nordmenn i Norge. Og hvem skal da betale skatt så Ernas afrikanere får gratis mat og hus? Lykke til med det Erna, ditt dumme svin.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg