Breeems – jeg vil av !

Hvem er så jeg som har denne bloggen ? 

Sjekk : https://www.facebook.com/sveinjrslatsveen/videos/10155853478695677/

Så får du se en 40 minutter live sending jeg hadde på Facebook sia mi . 

Støtt oppunder en ivrig 5 barnsfar med masse på hjertet 🙂 titt innom innleggene , fortell både ris og ros – denna karen takler meninger

– vis din mening 

#live #tv #facebook #meninger #kommentarer #mann #pappa #far #familie #fremtid #blogg #diskusjon #mote #liv #barn #skole #utdanning #fritid #hobby 

3 kommentarer
    1. Du har en utrolig flott blogg, og du skriver veldig inspirerende! Meningene dine kommer godt imellom utifra innleggene dine. Lykke til med alle barna! Håper du får en fin dag videre
      Jaevelungene

    2. jævelungene: tusen takk , legger sjela mi i allt jeg gjør , er kjent for å være rett fram – også tenker jeg jo på framtida til mine 5 «alltid snille» barn 😉

    3. Koselig å se hvem du er! Og jeg skal være så hyggelig å holde meg borte fra facebook’n din… Hehe… Men det jeg kan gjøre er å dele bloggen din, er tross alt i alle motor-interessertes interesse. Så herved delt! 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg