Endelig fredag !

Endelig er det jaggu fredag , og det skal bli godt å få ett par dager fri fra noe av jobbingen.

Dette har vært en av de mest hektiske ukene på lenge med masse mailer og meldinger , masse hyggelige mennesker som har stoppa meg på gata og kommentert at det synes det er utrolig gøy og ikke minst viktig at jeg har begynt å blogge igjen .

Jeg må bare takke alle sammen for den støtten og ikke minst alle delinger , morsomt å havne på #topp to dager etter hverandre , og se at det jeg startet med på min private Facebook side er delt over 600 000 ganger !

Ønsker alle en flott #fredag , ta vare på hverandre og ikke minst fortsett å si hva dere mener og fortell hva dere ønsker dere i #framtida .

Følg gjerne #bloggen min , sjekk #Facebook min

#pappa #til #5

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg