FATTIGE KJØRER IKKE BIL

hvordan kan en politiker få se til å si :

 

– Fattige kjører ikke bil

På spørsmål om hva han foreslår lavlønnede alenemødre med barn i barnehage, skole og i ulike fritidsaktiviteter å gjøre, svarer han raskt.

– De som har dårligst råd i samfunnet vårt sitter ikke i bil. De går, sykler eller tar buss. Skal man tenke på fattigdom og ta hensyn til de som sitter nederst ved bordet må vi gjøre bussen bedre og billigere. 

 

FY F… JEG HAR IKKE ORD SOM BESKRIVER DET JEG FØLER NÅR EN POLITIKER STÅR FREM Å SIER DETTE ..

VÆR SÅ SNILL ALLE SAMMEN OG BRUK KOMMENTARFELTET I DENNE BLOGGEN TIL Å FORTELLE HVA BOMMEN GJØR MED DIN HVERDAG !

 

sint 5 barns far !

#mdg #trafikk #familie #politikk #fattigdom #penger #samfunn #meninger #nyhet #blogg #toppblogger 

3 kommentarer
    1. Bil, er faktisk ganske oppskrytt. Gjør ting lettere. Men for en utgift. Personlig har jeg ikke lappen, liker buss. Sitte og se ikke minst lytte. Tidsklemma? Tull, stress ned medmenneske.

    2. Lite buss her jeg bor, så da må jeg flytte nærmere sentrum hvor det er dyrere å bo. Og da er vi flere som må flytte nærmere, og når det blir trang om plassen så blir det enda dyrere å bo..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg