Norges mest leste blogg – skrevet av en mann

satt for moroskyld å sjekka disse listene da, hvor mange som leser bloggen å sånn ….. hvorfor er vi menn så jævli dårlige til å bli fulgt på bloggene våre ? Er vi sååå innmari trauste å lite spennende ? Greit nok , jeg skriker ikke ut om hverken botox , trening eller andre fake underverker som man HELST SKAL for å bli en «toppblogger» , ikke trur jeg att det ville bli de største overskriftene om jeg heiv klea og jumper oppi plaskebassenget tel de små …… ikke har jeg ett hvitt og sterilt hjem – prøv det med 5 barn lissom … i alderen 20 år til snart 2 … da er man heldig hvis undersia av foten overlever rask gange gjennom hele huset om morran på vill leiting etter matboksen til han i midten – av de 5 … eller den morran far i huset finner ut at UPS – var det denne uka alle skulle være her ? , og sitter undrende på vei  i bilen med en følelse av å ha glemt noe …. eller de gangene (ganske ofte faktisk) hvor man etter jobb stuper innom butikken for å finne ut HVA SKAL VI HA TIL MIDDAG ? – etter å da ha prøvd å spørre to trøtte unger i baksete «hva Vil dere ha» … å kommer ut av butikken like tom med dagens forslag fra rema dytta godt nedi påsan .

er det bare meg , eller er det fler som har det sånn i hverdagen ? Mildt kaotisk og lettere strukturert ? Eller er det bare meg som ikke har strammet opp livsstilen i beste ikeastil – flatpakket og med bruksanvisning på minst tre språk ?

hmmmm , trur dere hadde blitt slitne av å lese om min hverdag …. det er derfor vi menn ikke blir toppblogger i samfunnet . Dere kan ikke drømme dere bort i fra egen hverdag med å lese om min… jeg sitter ikke på spa eller får lakkert neglene – det gjør ikke du heller , du som drømmer deg bort i toppbloggeres verden . Er det på tide å kalle en spade for en spade , legge om moten til det å leve – la støvet og skitten få leve litt ekstra i hjemmet , la det å ikke rekke allt eller la det at stilen er litt «all over» bli det neste nye . 

Min drøm for neste år er att toppbloggere sitter å følger oss «normale» , og at de tenker – hmmmm det er å leve ! 

Men nå må jeg stoppe detta blogg innlegget – har nemlig ikke starta med juleforberedelser enda! (Helt sant) , så nå ska jeg inn på FINN.NO å prøve desperat på å få kjøpt noen skikkelig flotte bæreposer fra PRADA sånn att dattera mi overlever på skolen over nyttår , er visst det som er viktigst i år – å som den mann jeg er så må jeg jo gi etter for trykket ….. 

– faen det er 7 dager til jul …….. å butikken er IKKE OPPE PÅ JULAFTEN , HVORDAN SKAL DET GÅ MED MIN JULETRADISJON DA ! 

 

Huff – godt det er bare en gang i året ……. neste år skal jeg være tidlig ute – neste år ………. 

 

god førjulstid fra 5 barnspappaen med hvilepuls 

#toppblogger #mann #familie #sex #samliv #mote #adventstid #mestlest #topplista #barn #julegavetips #jul #julemat #juletre #interiør #hus #hjem #rollemodell #pappa #norge #likes #kropp #sjel #hashtag #tag #følg #blogg #blogger #inspirasjon 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg