Nå er det nok !!! Jeg føler meg krenket !!!

Nå får det faen meg være slutt !!! Var innom en billigkjede her forleden og trodde ikke mine egne øyer når jeg så hva de solgte der !

Masse forskjellige nasjonaldrakter og uniformer , klesplagg forbeholdt urbefolkning og offentlige tjenestemenn … drakter som var ment til å bruke i årets mest nasjonale dag , nemlig Halloween .. den historisk viktige dagen for det norske samfunn – grunnlaget for vår eksistens !

Ikke nok med dette !!! Jeg fikk til og med tips om løstsittende og mikroskopiske kopier av uniformer brukt i pleie og omsorg !!!!

Hvordan skal dette ende !!!! Er det greit att folk raver rundt i fylla og gjør skam på denne måten ????

Tenkt hvis jeg ikledde med den flotte uniformen til de KIWIansatte og misbrukte deres uniform feks i ett bryllup ????? Hva ville de tenkt !!!!

Fysjom !!!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg