Elbil – nå får vi endelig se !!!!

Nå ligger det klart nye avgifter på elbil , Teslamenigheten Viser snart sitt sanne ansikt .. er de en gjeng med sleipe opportunister eller er de genuint ute etter å redde verden fra en sikker død??

Får vi en elgate ??? Kommer de til å stå i hylekor over at de faktisk må tenke over egen bruk av bil slik vi andre er blitt presset til å gjøre i vår «frie» verden ..

Jeg har dessverre måttet slite med dieselbiler og betalt avgifter i fleng etter at DIESEL ble det nye utrykket på djevelen selv , men jeg har gjort det jeg kan for miljøet allikavel . Jeg har prøvd så godt jeg kan å kjøre økonomisk , jeg unngår tider med kø , jeg kjører ikke unødig i områder med mye forurensning og ikke minst … jeg unngår så langt det er mulig å kjøre egoistkjøring (dvs alene i bilen )

Så nå håper jeg att alle de i sine svære 7 seters lommelykter å tar del i den dugnaden med å kjøre hensiktsmessig slik at svevestøv , kø og generell slitasje også går ned for elbil .

Eller er det sånn at elbil bare er for den ene egoistiske miljøverneren SOM IKKE kjøpte elbil fordi prisen var utrolig gunstig ??

Utfordringen er klar , færre biler på veien = mindre kø og forurensning …

Ja til lik prising av bilavgifter og bompasseringer!!! Jeg betaler tross allt drivstoffavgift i tillegg

Hilsen undrende 5 barnspappa

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg