Jævla rasist !

-jævla rasist : skriker du 

-du som ser på meg som mindre verdig 

-du som mener mitt levesett er uverdig 

-du som mener min tro er skammelig 

-du som mener at mitt land er feigt 

-du som ser på mine døtre som horer 

-du som mener at jeg og mitt land gjør allt feil

-du som krever at DITT levesett skal overta mitt 

-du som mener at jeg og mitt land er dine tjenere 

-du som mener at jeg har skyld i at ditt land ble ødelagt 

-du som mener at JEG drepte din familie 

-du som har en overtro 

-du som har en religion som DU mener gir verdensro 

 

din jævla rasist – ER DET EGENTLIG MEG , MON TRO ?

#rasisme #nasjonalisme #religion #fred #innvandring #krig #norge #sverige #intigrasjon #politikk #hat #menneske #trygghet #auf #frp #dagbladet #vg #nrk #tv2 #dagbladet

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg