Det beste forbilde !

Sorry , her kommer ett innlegg av de sjeldne !men nå er det faen meg nok. Jeg er drittlei politikere , toppbloggere å såkalte forbilder og rollemodeller dytta frem fra ett korrupt og sykt mediastyrt samfunn basert på økonomi! 

Hvor latterlig er det ikke at Jonas den Gard styrende bruker en blogger Sophie som et bevis på suksess og fremhever henne som ett av de beste forbildene for den kommende generasjon …. -Jonas du lyver ! Du har sett hennes popularitet og hennes følgerskare ,og håper at det gir deg  flere velgere  ved neste valg. 

Ja jeg har en datter , faktisk har jeg hele 5 barn ! 5 individer som jeg håper at kan vokse opp i en verden hvor det IKKE er silikon,Restylane og kirurgiske inngrep som er nøkkelen for en suksessfull fremtid. Hvor latterlig er det ikke å bruke en pelskledd blogger som talskvinne FOR ULV og MOT  pelsdyrnæring ? Hmmmmm…. 

hvor troverdig er media når de forteller ene dagen om ett lykkelig Sverige , for neste dag å vise live bilder av ett kaos…

hvor er medmenneskligheten til ett solidarisk samfunn hvor stat overkjører den normale borger gang på gang . 

hvor er EMPATI,SYMPATI blitt av … har det drukna i spotlighten på den røde løperen. 

Gleder meg til den dagen kommer hvor en norsk statsministerkandidat er ett produkt fylt med kjemikalier ,botox og silikon….. den dagen starter slutten.

2 kommentarer
    1. det er trist at samfunnet er blitt slik at vi må i båser. jo større bås du er i jo mere populæritet følger deg og det værste er som du skriver det er så mye pengepolitikk i dette at den vanlige mann på gata bare kan gå hjem og gjømme seg under dyna !

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg