Naken og avkledd

sitter her med bloggen min og lurer …. hva er neste steg ? Hvordan kan JEG tjene penger på min blogg? Har jo hatt mine ekstreme oppturer med over 300 000 lesere… for så å gå skikkelig på trynet -ned til de faste 2-300.. 

hmmmm…. aldrende mann -er ikke no fordel….

gråe hår i skjegget -dømt til å tape

luggen har funnet ut at den liker seg best nærmere nakken og kroppen siger sammen som en gjærdeig som har blitt glemt igjen i søpledunken på bakeriet – er det over?

i pannen er det dype rynker ,ser ut som potetåkeren på Toten om høsten – furet værbitt….. og fullt av bekymring ….

brystkassa henger liksom litt lengre ned enn da jeg var atten- manboobs heter det visst … hmmmm

sixpacken rundt navlen reiste bort på evig ferie etter noen år i førersete av en buss …. vet den reiste i 2006 -men Gud veit hvor….–

ræva den er flat , smal og preget av stillesittende yrke siste 20 år….

hmmmmm , hva kan jeg selge inn i blogghimmelen ? 

Tonnevis med erfaring på livets opp og ned turer – skikkelig lite moro å rippe opp i .. 

hvordan det er å være 5 barnsfar -ende opp med barn på skole i 27 år sammenhengende ? Hvordan overleve foreldremøter ? Hvordan fortsatt smile selv om dagen starter som ett mildt helvete? Hvilke verdier vi må ta vare på ?

eller skal jeg selge meg billig -ta den helt ut -vise hvordan et ekte menneske har det og ser ut ? Men det vil vel ikke folk se -de vil dras inn i en steril drømmeverden ,hvor skinnfellen ligger foran peisen , ett striglet barn kledd i hvitt sitter fornøyd å titter på sin økologiske treleke ,barbie og ken in real life… nikkedukker med sine perfekte liv , hvor pupper , rompe ,lepper og lår sitter der det skal på kroppen , pent omringet av sminke og en glansfullt hår … hyklerske dukker som i ene øyeblikket roper om naturlige verdier -at man er bra nok som man er og alle er like mye verdt -for i neste runde fortelle hvor fælt man hadde det i oppveksten og anbefale silikon-Restylane,slanking og alle andre “naturlige hjelpemidler” for å bli på toppen i samfunnet …. 

grinete -tenker du nå 

stakkars -sier du bak min rygg 

missunnelig – er det du mener att jeg er 

mitt svar til deg da blir : vi prates …… om 20 år 

 

tankefull 5 barnsfar 

#naken #kropp #samfunn #familie #blogg #penger #økonomi #mammablogg #trend #gratis #del #hashtag #tag #mote 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg