Dab – hva er vitsen ????

I disse miljøtider hvor gjenbruk og fjerning av overforbruk så går Norge foran med miljøtiltaket : dab ?????? Sånn at flere tusen fullt fungerende radioer havner på dynga ??? Hvor var mdg da dette skjedde ???

 

Snakk om dobbelmoral !!!!!!!

Eneste som står i hue på miljøpolitiet er å dytte på mer eller mindre usaklige “fornyelser” som gir penger i statskassa , for det er jo som kjent penger som er løsningen på allt!

 

Dieselforbud , radiobytte påbud , avgifter i hue og ræva … fordi miljøet skal spares ,,, mens når de skal bli kvitt avfall , da gies jobben til laveste anbud selv om budgiver ikke klarer å levere tjenesten …

Se logikken: det offentlige skal spare på sine miljøtiltak , mens den alminnelige mann i gata skal ta alt ansvar og alle utgifter …..

miljøpolitikk = tragisk

Se og på EU direktiv som gjelder mat og krav til kvalitet og UTSEENDE ! Galskap både for miljøet og samfunnet å kaste nyprodusert mat pga feil STØRRELSE eller FORM ! Hva faen tenker politikerne med ???? Og hvor er “miljøpartiene” i disse sakene ???

#miljø #mat #avgifter #søppel #dab #radio #penger #gratis #giveaway #helse #frukt #grønnsaker #økonomi #norge #trening #trend #gjennbruk #fretex #nyhet

4 kommentarer
    1. Jeg syns forsåvidt at nesten all politikk er litt tragisk. Og da mener jeg ikke at det er tragisk å være engasjert! Men at alle politiske partier har noe bra og noe dårlig.. Og det er kjipt. Det finnes f.eks ikke ett parti jeg egentlig er enig med, så da har jeg tidligere stemt miljøpartiet.. fordi det er det nærmeste jeg kommer det jeg tror på (er veganer og litt spirituell kan man si). men det du skriver gjør meg tankefull. Takk for at du deler 🙂

    2. Forundrer meg ikke om det er noen sentrale skikkelser som eier noen dab radio/bilradio produsent aksjer. Helt sykt å innføre dette når man må innstalere dab adapter i “nye” biler fremdeles. Ikke kult å ha ny fin bil så må du ha en stygg utilpasset duppedit med ledning teipet til dasj’n.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg