Kjære helseminister

Hvorfor får jeg lov til å kjøpe gift hver dag? Hvorfor lar du meg og mange andre lede inn i fristelsen til å kjøpe den lille firkanta fordømte pakka ? Hvorfor skal jeg se bilder med advarsler om død og fordervelse om innholdet ? Hvorfor lar du meg brenne penger , med det ene målet om dårligere helse ? Hvorfor gir du meg valget? Hvorfor er du ikke så tøff at du bare forbyr salg av tobakk og snus ?

Da hadde livet blitt utrolig mye enklere …….

(Selv om jeg veit at det ville blitt ett helvete de første mnd , så hadde du blitt min helt )

Undrende 5 barnsfar

#tobakk #helse #penger #trening #livskvalitet #familie #helseminister #blogg #kreft #trend #mote #giveaway #freebe #gave

4 kommentarer
    1. stavangerinmyheart: jeg trur faktisk det hadde vært helt greit 😉 jeg har røyka nå i snart 32 år ! Og slutta sikkert like mange ganger , men trur jaggu det er best å bare fjerne det . Litt merkelig å se på andre ting som er forbudt i samfunnet ,SOM IKKE tar livet av folk …. mens tobakk er fredet …

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg