Nå er det faen meg slutt …

kjære rosabloggere 

nå er det faen meg slutt, nå har dere posta bilder av kritthvite hjem , silikon ,botox og kleine øvelser for å få en fast ræv. Dere har posta innlegg om overprisa klær -og omtalt det som ett must have-  selv om innholdet i plagget kommer fra groteske utnyttelsen av dyr . Det har vært innlegg i tusenvis om hvordan det perfekte skal bli perfekt . 

Skapt inntrykk av hva som er det eneste riktige for å lykkes her i verden , og i mange tilfeller knust mang en selvtillit blandt de som faktisk må betale selv for de tingene dere “påstår” at man må ha for å være lykkelig . Er vel ganske mange foreldre som synes at hverken UGGS eller PARAJUMPER passet inn som utgift i månedsbudsjettet . 

-å nå skal noen av dere plutselig hive dere inn i politikk ?

Hvilke signaler sender man hvis man det ene halvåret skryter av feks parajumper -for neste halvår skriker om “bevar ulven” ….. 

hvilke signaler sender man med ene dagen å skrive “alle er bra nok sånn de er ” -for neste dag å fortelle om siste botox innsprøytning ? 

Det er da jeg lurer på om folk har kortidsminne i det hele tatt ? Eller er det faktisk slik at noen politiske partier i opposisjon “kjøper ” disse bloggerne nå for tida , for å få disse bloggernes følgere som fremtidige velgere ? (Skummel tanke) 

Det som å er jævla komisk i mitt tilfelle er , jeg fikk skikkelig kjeft fra div blogghold om min skrivestil ,med kraftuttrykk.Det var ikke korrekt måte å skrive på- men jaggu har rosabloggere adoptert dette også… hmmm 

kanskje rosabloggerne er i ferd med å dø ut ? 

Min utfordring til mine lesere blir i år : del og kommenter -ikke bare les og lik- bruk deres meninger ,drit i om dere får kritikk for feil ordbruk. 

#blog #politikk #meninger #økonomi #listhaug #regjering #ap #toppblogg #free #gratis #gift #giveaway #mamma #foreldre 

4 kommentarer
    1. At rosabloggere mener noe om samfunnet rundt seg synes jeg er topp – kanskje det er måten å engasjere flere unge på?
      Det jeg ikke synes noe om er når det bidrar til kjøpepress, skjønnhetsidealer som innebærer botox og diverse annet eller som du påpeker: klær som er resultatet av horribel behandling av dyr!

    2. de er vemmelige for lyst til å spy av dem.. oppererte dyr som går å shower off alt de kjøper for de såkaldte ” jobb pengene/ blogg pengene”
      late dyr som ikke fortjene å blogge

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg