Jeg er bedre enn KVINNFOLK!

Leste i dagens slarvepresse om at kvinnfolk bør ta over bilkjøring for sikkerhets skyld ! Makan tel feiloppfatning av virkeligheta har jeg aldri vært borti ! Her sitter jeg å kjører min PREMIUM bil , med alle tekniske finurligheter både i hue å ræva , kosta flesk ska jeg fortelle deg ! Sparte ikke på noe , tok med både side 3-4-5 i ekstrautstyrs brosjyra . MÅTTE jo for faen ha finere bil enn naboen !

Også mener dem at JEG , verdens beste sjåfør ska la kjerringa kjøre ??? Har dem ikke sett å flink jeg er tel å snike meg rundt i trafikken ??? Bruker faen meg 8 min kortere tid tel hytta enn naboen ! Da med ett ekstra stopp så minsten får spydd ved autovernet like etter Fagernes , og jeg får tatt en velfortjent røyk etter å ha nesten blitt torpedert av flere tilårskomne sjåfører idet jeg i mitt utrolige tempo kjører sikk sakk oppover dalen .. DEM får te helvete gjøre plass te meg .. sku sett trynet på ett par når jeg måtte ta en flott unnamanøver , med skikkelig effektiv bremsing når vi passerte 5 biler på ei rettstrekke … måtte jo for faen dritfort ned i fart før statens innkrevingssentral sin trofaste metallfotograf rakk å gjørra jobben sin …

 

Jeg blir sliten av tanken på å la kjærringer kjøre , kommer jo aldri fram , så ska dem på do , på butikken å shoppe … skifte bleier på unga …maser om at det er glatt , “jeg blir så kvalm” …. ååååå

 

Nei , la mannfolk som meg få kontrollen , dytt resten av veien .. jeg ska fram ! Kvinnfolk bak rattet du lissom ….

 

 

 

( dette innlegget er fritt referert etter uttalelser fra eier av svart SUV , tysk fabrikat , pris vel en million, på vei til Beitostølen en helt vanlig fredag )

 

Ha en trygt nytt år , og ja — damer bak rattet ! JATAKK , statistikken beviser at DE KOMMER FREM

http://www.tv2.no/a/8836405

#bil #tryggtrafikk #menn #mamma #trafikk #bom #ulykker #død #2017 #mammablogg #pappa #barn # fremtid #bloggshout #blogg #clickbait #klikk #liker #hashtag #statistikk 

5 kommentarer

Siste innlegg