Jævla uintelligente bloggere !

bloggere lissom , en rase av de arbeidssky analfabeter som dag ut og dag inn skriver meninger om allt og ingenting.. for ett liv… viser frem sitt eget ego på denne måten , gjerne sterilt som F… enten det eller så er språkbruken no så innst inn i H… dårlig … sikkert navere hele gjengen . Skaff dere en skikkelig jobb ! Og ikke minst ett liv! Jeg er så drittlei av å stadig måtte lese dårlig blogger her jeg sitter i hjørnet mitt helt aleine ,uten venner og veit allt om verden . Speilet i gangen henger tel pynt , for jeg veit at jeg er perfekt -det har jeg skrevet til de derre bloggera med blond hår – de som ter seg som horer og løsaktige dårlige mennesker . 

Det at jeg svarer dere jævla bloggere ,burde dere være skikkelig imponert av , jeg har tross allt brukt mye av min hverdag på å finne de feil du har … 

det att du gjentatte ganger har punktum på feil sted og bruker dem som hønemøkk på arket er jo helt forkastelig.. trur du virkelig att noen vil lese bloggen din da ? Ikke minst med all den jævla banninga som du stadigvekk bruker for å understreke at du faktisk ikke mener en dritt med det du skriver… 

alle sku vært sånn  som meg og min verden er perfekt – men jeg vil ikke dele den med deg- derfor er jeg mest INTRESSERT i å fortelle DEG at DU har feil… for det att jeg veit  allt Her i verden , VET JO JEG… 

hvem er du tenker du sikkert nå ? Jo , jeg er det moderne trollet som sitter på nettet og følger med på strømmen av de som vil til blogghimmelen, i beste eventyr stil sitter jeg her med min PC fra 1999 og mener at dere ikke skal forbi , uten at jeg har fått hvert stor å slem slik at dere får mest lyst til å slette bloggen å reise hjem .. 

PS – DETTE BLOGGINNLEGGET INNEHOLDER : 

-ironi 

-spark i ræva 

-og en hyllest til alle oss bloggere som i år har fått kjenne nett trollets vrede – godt nytt år til alle sammen og måtte nett trollet kjempe en like håpløs kamp neste år 😉 

#nyhet #giveaway #spørsmål #gave #nyttår #tips #best #del #jente #sex #samliv #avis #gutt mammablogg #pappablogg #toppbloggere #bloggere #blogg #nett  #nettroll

 

10 kommentarer
    1. de rosa bloggerne har 0 fremtid, de er noen dritt folk som bruker dagene sine på å opperere seg æsj fysj

    2. Hei, altfor mangen lite opplyste mennesker her i landet, de er så selvopptatt at de vil tro at dyrets merke “VERICHIP” er en kul og trendy ting som de må ha, når den kommer til Norge.Den skal erstatte kontantene og betalingskortene. Er allerede kommet til Sverige. Johanes åpenbaring 13.16. Anbefaller alle å studere dette.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg