Klar for jul med 4 generasjoner under samme tak !


Da er julaften her igjen snart , ribba står i ovnen ,huset er pynta og klart og snart kommer det til å samles 4 generasjoner under samme tak .

4 forskjellige tidsepoker , 4 forskjellige oppvekster ,4 forskjellige bakgrunner samles for å gjøre mye av det samme som oldeforeldrene faktisk opplevde da de var små . Maten ,luktene ,treet ,roen og varmen – men sukk , den siste finishen gikk skikkelig i vasken -det som skulle sette prikken over ién lissom… hvor ble det av SNØEN ? Ute er det ikke en flekk som er hvit … nå kommer sikkert alle til å skrike ut ! MILJØ ! CO2 ! Miljøkvoter !

neida , det er jul – akkurat nå legger jeg den diskusjonen ned , for i dag…. 

jeg vil samtidig takke de som har giddet å følge bloggen min dette året , det har gått VELDIG opp å ned -allt fra 4 lesere til 335000 lesere , men sånn er livet og det er helt greit . Jeg er ingen guru , er bare en middels sliten ,INTRESSERT og engasjert 5 barnsfar som liker å følge med i tida ,noen ganger blir jeg hørt, noen ganger burde jeg høre , men det viktigste her i livet er å tørre å ha meninger for da får vi noe så sunt som diskusjon 😉 

 

spis pent i kveld folkens , ta batteriet ut av badevekta NÅ! Nyt tida og snakk sammen … 

god jul hilsen 5 barnspappa i julestemning

3 kommentarer
    1. skal nok sjekke vekta før senga, og treningssenter i morra tidlig uansett…., men joggu er det godt med ribbe 😉

    2. Så koselig å være så mange sammen, jeg elsker julaften… Håper dere har hatt veldig fin julaften .. Helt enig om snøen og miljø…. Ha fine juledager

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg