Kan noen Gi meg en jobb !

jeg ønsker meg en jobb …. en jævli godt betalt jobb… 

jeg ønsker meg en deal… en jævli god deal… 

jeg kommer til å gi allt…. så jævli bra som jeg kan….

jeg vil vise dere en mann…. så jævli god som han kan bli 

jeg driter i allt … resultater er bare banalt 

jeg vil ha en deal …. som sikrer meg flere mill….

du kan gi meg sparken…. fordi jeg leverer ikke no…. 

du får se meg smile ….. på vei til banken i god tro…. 

jeg lever på dine penger ….. du ga meg min deal … det att du trodde jeg ville levere … var jo en lovnad under tvil…. 

#fotballtrener # #norge #

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg