Dieseldyret / teslauhyret

I fare for å nok engang bli drapstruet og uthengt som missunnelig av menigheten i elbilforeningen og teslaguddommeligheter så må jeg på forhånd be pent om unnskyldning …

Men…… der stopper det også , etter att jeg i våres skrev ett innlegg som ble delt og lest ca 36000 ganger så har neimen meg verden IKKE gått videre , fortsatt sitter de der , fortsatt dresskledde og ensomme i sin tesla og lager kø … fortsatt tror de att det er miljøvennlig å kollektiv tankegang det å frakte seg selv til storbyene , midt i rushtrafikken … fortsatt skal den ene miljøguden ( les elbilsjåfør) få lade sitt vidunder lettvint og helst gratis … mens prisene på kollektivtransport bare øker … fortsatt skal den “ene” kunne spare masse penger på egentransport i de grønnes øyne .. fortsatt tror man att en elbil tar mindre plass i trafikken enn en vanlig bil … og fortsatt tror politikere att “bare det er en kontakt på bilen , så er den miljøvennlig ” … og fortsatt er det den vanlige bilist som medfører både verdenskrig og massedød i miljøet …

Hmmmm … tenk på det , de kaller slike fattige som meg for misunnelige miljø drepere … mordere .. fordi jeg kjører rundt i min bil med euro 5 motor og snittforbruk på under 0,4 liter pr mil .. bra att jeg å mine meningsfeller betaler ditt miljøgilde da ….

Og siden jeg sikkert blir bombardert med kommentarer igjen , her er en liten tanke :

Tesla Ole reiser til fjells med sin miljøbevisste tanke , ensom i sin bil .. stopper i veikanten og begynner å få tvil … tanken er tom og ledningen for liten … ringer han da NAF for å få flytta driten ??? Dieseldyret holder Norge igang , uten den får ikke Ole hverken strøm eller for , kanskje Dieseldyret ikke er så farlig alikavel for moder jord ????

#miljø #elbil #trafikk #juks #bil #avgift #politikk #norge #co2 #el #diesel #gratis #oslo #forurensning #bløff #blogg #politikk #mgp #penger 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg