Min outfit !

Den “perfekte “

jeg har parajumper og uggs , jeg har veske fra Michael kors , iPhone er nr 7 og CLASSYWALK for å snu… mitt hår er granny grey og jeg er mye bedre enn deg … 

Hjemmet er bare hvitt , og det er bare mitt … sjelløst og clean stil -det er ikke no tvil.. 

når du snur deg på gaten å titter på meg ,må du ganske enkelt holde hodet på snei… for jeg har nesa rett i sky , gidder ikke se deg , du bryr meg ikke my.. 

pelsen rundt halsen , er den ikke fin- ett dyr måtte lide så jeg ble vakrest i by´n … 

min sminke er plettfri , det tar tid kan du tro – jeg bor jo på badet -og ikke for å gå på do…

i bloggen min viser jeg alle mitt beste jeg , og appellerer til alle for att de skal bli som meg … perfekt og helt riktig i mitt univers hvor allt peker oppover og ingenting går på tvers… 

Att ungjenter sliter og gråter seg i søvn , er prisen de må betale for å følge min stil – blod slit å tårer ,kremer å mascara , fotoshop og sprøyter , silikon og sparkel – er naturens underverk for å bli best på de evige jaktmarker … 

prøv ikke tro att det å være seg selv ,gjør att du føler deg vel en eneste kveld…. skal du finne din innerste lykke -må du ta min stil – på ditt hjerte trykke ….. 

jantelov og fordommer -det har jeg følt -se og hør har min historie hørt … 

bort med alle regler , lev som meg – i mitt perfekte glansbilde er du det perfekte deg … 

 

er dette “bilde” det vi ønsker att våre barn skal leve opp etter –  er dette målet med å leve ? 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg