Flyktning i eget land

Jeg søker herved med dette om asyl i Norge

Jeg søker asyl grunnet politisk og religion bakgrunn og på grunnlag av att jeg innehar norsk statsborgerskap blir forfulgt av avgifter , skatter og undertrykkelse av mitt levesett som har grunnlag i norske lover og norske verdier .

Min tradisjonelle bakgrunn av manuelt arbeidende , selvstendige arbeidsgivere blir stadig utsatt for nye utgifter og reglement som gjør att min yrkesgruppe opphører å eksistere i sin ordinære form , noe jeg føler er svært krenkende ift min person og familie .

Samtidig med denne søknad krever jeg en høy levestandard med alle samfunnets goder lagt til rette for min nytelse og att hele min familie kan gjenforenes til felles hygge livet ut etter å ha slitt for den norske stat i generasjoner ..

Jeg forbeholder meg retten til å fortsatt følge norske lover og forordninger etter att søknaden er godkjent .

Siden jeg har jobbet stort sett 200 prosent hele mitt liv så regner jeg å med å få full statspensjon ved starten av søknadens godkjenning .

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg