må man skrike for å bli hørt

-må man skrike for å bli hørt

Leser i nyhetene om fadder uker på høyskoler hvor det tydeligvis bare ett ett mål for øye … Sex og underkastelse….- 

hva faen skjer med verden når du må gi av ditt innerste personlig liv for å bli godtatt i ett studenter samfunn?  Hvem gir disse “fadderne” muligheten til å drive på slik de gjør ? Hva faen er målet ? Det som er mest skremmende er att disse såkalte “faddere” ender opp som ledere i samfunnet , de ender som foreldre , de ender som forbilder for neste kull…. 

Kanskje de ender som advokater som sørger for frikjennelse av voldtektsmenn… Eller forkjempere for rettigheter til kriminelle .. 

Kanskje de ender med en bakgrunn som senere kan utnyttes for deres loyalitet og integritet..—-

hvor er verden på vei hvis dette skal være starten på karrieren til de som skal passe på deg og meg ?

Jeg bare lurer…- fordi hjertet mitt skriker

1 kommentar
    1. Jeg syntes også det er helt sykt at folk blir med på slike ønsker som fadderene har.
      For en tid vi lever i! At det skal være “normalt” å stå på rad og rekke i skogen å bli sugd?
      Nei jeg blir helt oppgitt. Ha litt selvrespekt !

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg