Ny høst ….. Nye muligheter

En liten tanke til alle der ute 

Ferien er snart over for alle , både store å små . Noen skal begynne ett nytt liv , ut av trygge barnehager hvor alle passer på de søte små , noen ut av barneskolen , ut av barnetilværelsen , bli ungdom , noen ut av ungdomsskolen , bli voksen , noen ut av videregående , bli selvstendig og gå inn i arbeidslivet , noen ut av arbeidslivet og inn i pensjonistenes rekker , noen over i livets slutt …. 

Alle er vi på vei videre , noen med masse selvtillit og kunnskap , målretta og rak i ryggen. 

Noen veit ikke helt …… 
Hva skal jeg bli ???? 
Hva kan jeg????
Hva tør jeg ???? 

Noen hadde ett mål …. Men på veien bomma litt 

FELLES FOR ALLE ER ATT VI ER PÅ VEI , hvor veit ingen og hvordan er umulig å planlegge …. 

Mitt ønske for alle er att vi står bak hverandre å dytter hverandre fram … For det er dit alle ender , på slutten .. 

Så alle sammen ta vare på hverandre og bygg fremtid , opp og frem , så vil alle komme lykkelige hjem 

Og siden jeg er litt interessert i trafikk , HENSYNSFULL , AKTSOM OG VARSOM GJELDER IKKE BARE I TRAFIKKEN 😉 

God sensommer og høst folkens !
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg