Toppblogger på vei

“Drømmer om å bli sett ” og “bli hørt” 

hva er det egentlig som får en blogg til å stå på egne bein ? Går det egentlig an å få til helt aleine. ?

blogging har blitt hvermannsen sin dagbok , og det er ikke grenser på hvor mye eller hvor langt folk går for å få en “toppblogg” , jeg har finne ut att det er faktisk en heldagsjobb det å blogge , har hatt ett par innlegg med skikkelig respons og merka presset det medfører…

det er jo innmari gøy da att folk gidder å lese og ha meninger om mine meninger !

men hva blir neste steg , vil jeg utlevere meg sjøl mer enn det jeg gjør? Vil folk i det hele tatt synes det er interessant ?

eller skal jeg fortsette , småseriøst og sarkastisk , med alle fordeler og bakdeler det drar med seg 

-eller rett å slett legge ned hele bloggen ?

ser veldig på de som lykkes att det blir litt BIG BROTHER syndrom , man pirrer folks indre nysgjerrighet på områder som er veldig privat ..  Det er vågalt , modig og noen ganger jævli dumt …

-ser igjennom blogginnleggene mine , snart 200 stk… 200 meninger om livet og hverdagen… Usensurerte meninger rett ut . Og jeg er gla for att jeg skreiv alle ! Noen blir ikke lest i det heletatt , noen av få og noen få av innmari mange … Og sånn er jo livet , vi blir ikke alltid sett , og det er ikke alltid att vi ser alle….

-ser å de som tar det helt ut … Bokstavelig talt , skyr ikke det å bruke kropp, unger og familie fullt ut … Til en hver pris ,og forventer allt for lav pris ..og verden har blitt en vareopptelling på antall likes , klikk og delinger…hører om jenter og gutter som legger ut de mest intime ting for å vinne ukas ranking , enten i gjengen eller på nettet .. Men er det vært å vise allt for å få likes og klikk? Har vi alle blitt KLIKKHORER OG BLOGGPROSTUTIERTE?

-misforstå meg rett , det er helt i orden å vise seg fram , alle gjør sine valg og alle kan selge seg sjøl på den måten de selv vil . Men …. Til hvilken pris?

hvor mye synes DU att din innerste hemlighet  , eller din nakne kropp er verdt ? Kan vi måle det i klikk,likes og kroner? Hvor mye er din datters oppvekst og trygghet verdt? Hva er ditt privatliv til salgs for? 

Jeg tar meg sjøl innmari uhøytidlig , og tåler det meste av kritikk og meninger  og er villig til å ta den støyten . Men jeg vil alltid skjerme de som ikke har ett eget valg , eller de som ikke er i stand til å forstå og velge selv . ……

Hva synes DU? Hva er din pris , eller tilbud ? 

2 kommentarer
    1. Ser poenget ditt. Hvor mye skal man blotte for å få likes? Er det blogging man da driver med? Eller blotting? (Bloting kanskje?)
      Jeg tror på å drive en blogg man synes er moro å drive sjøl. Så får heller leserne komme etter hvert.

    2. Gode tanker!
      Jeg lover å aldri blotte meg, er redd det ville skremt flere følgere vekk… jeg får heller prøve å kose meg med bloggingen slik jeg gjør nå. Får ut skrivekløa om får drøfta meningene mine, kanskje mest med meg selv, men pytt. Godt for noe det også 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg