PH spoiler , jeg gir faen

det er sant , det var de som vant , de derre som stadigvekk prata dritt om alle andre , de derre som lurte seg avgårde og hadde sex , og trudde de lurte seg unna kameraene også… 

Det er sååå synd atte vi fikk vite det ALLEREDE , jeg som hadde gleda meg såååååå my tel å se att hu derre fikk sånn hakeslipp når hun forsto att han hadde pult hu derre som ikke skulle pule noen for å vinne men som i fylla glemte att hun ikke skulle si det til han att hun ikke skjønte att det var henna han ville ha etter å ha prøvd seg på hu derre som ikke skjønte att hun ikke likte han noe særlig i det hele tatt , hu var dum hu…. 

Men det værste er att de som vant , ja de har det allerede skjønner du fordi det så jeg att hun ene snappa igår att han hadde sagt att de hadde gjort det , ja ikke det altså men det , Vinni ……. 

Tenk nå har vi sitti her i ukesvis m ja nesten døgnet rundt egentlig å lurt på om det skjer no under den dyna der du vet att det kan skje ting , sånn mellom 5-7 …men jaggu rart altså att det ikke var to jenter der sammen men var det ikke det alikavel fordi hun derre tok med seg han som skulle prate med dem som ikke ville være med hu fordi de ikke ville kaste ut hu som likte han fordi ellers kunne ikke hun vinne han …- 

NEI FAEN ….. GI MEG NORSKE REDNEKS SESONG TO! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg