Rasisme….. En stor løgn?

 

det skrikes om rasisme mot Europa , muslimske extremister går i tog i England, forsvarer sin tro og sin Gud..ofte med bannere hvor det gjøres inntrykk av att de er undertrykket og misforstått , att de lider under rasisme… 

Hva er definisjon på rasisme ?  (Sjekk lenk –    https://snl.no/rasisme )

de som kritisere islam blir straffet og tiet ned , mens extremistene blir fotfulgt av politi og beskyttet under retten til å utrykke sin tro. Samtidig som bydeler og landsdeler stadig blir invadert av troende som vil underlegge alle sin Gud. 

-samtidig som offentlig tjenestemenn blir hånet , angrepet og jaget 

-samtidig som kvinner i europeiske land blir utsatt som seksuell krenkelse fordi islam krever det 

-samtidig som gjenger med menn fordriver folk fra sine hjem i DERES LAND 

-samtidig som sosialister sitter å prater om blomster og bier og ønsker fler velkommen

-samtidig som Europas identitet sakte forsvinner 

-samtidig som islamske stater bomber seg selv til grunne 

-samtidig som jeg og mange andre frykter egen fremtid for VÅRT levesett  I VÅRT eget land… 

-samtidig som islam fordømmer vårt levesett, ER IKKE DET OG RASISME?

ER DET SLIK ATT DET KUN ER EUROPEERE OG HVITE AMERIKANERE SOM KAN BETEGNES SOM RASISTER ?

hvem har da funnet opp ordet rasist? 

1 kommentar
    1. Rasisme går begge veier helt klart det. Det har jeg også sett og hørt. Når jeg går en tur i med doggen i Oslo i full vinterpåkledning og blir kaldt hore bare fordi jeg er blond, kaller jeg også det rasisme.
      Jeg er selv oppvokst i Oslo og har både muslimske, katolske og siker som venner. Synes jeg er heldig som får være i et son multikulturelt miljø. Da ser man alle sider av saken.
      Men det å dra alle over en kam på denne måten er ikke riktig. Jeg har både venninner som ber 5 ganger om dagen og er langt fra undertrykte jenter. Slør bærer de heller ikke å de prøver ikke å prakke på andre deres tro og meninger. Det står faktisk skrevet i koranen at man skal tilpasse seg de man bor rundt. Så mange av de troende bygger mye på tradisjon. Tro uansett må tolkes på nytt og moderniseres og mange får også til dette med Islam. Vi er et samfunn jeg mener gir for mye etter, hvis de ikke vil tilpasse seg våre verdier og lover. Har de heller ingenting her å gjøre. Det gjelder også nordmenn.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg