Blogghelvete !Nå ere slutt …. Helt over!

blogghelvete…. Flere som kjenner den følelsen håper jeg ,du har lyst til å skrive noe ,kjenner hue er rimelig klar for tømming , men skjer det noe da?

så hold kjeft da! Tenker mange .. Men jeg får det ikke helt til lissom.. 

Kanskje jeg sku skrive om hvordan hjernen min er ? … For de som kjenner meg godt fra før ,så er vel svaret :NEEEEEI!

-om kroppen ? , gjort det allt 

-om livet ? , Been There 

om det å VÆRRA meg ?

det kunne vært gøy ,men hvem har brukt for å finne ut hvordan jeg er , når de ikke veit hvem dem sjøl er ?

hmmmm, kan røpe en liten hemlighet da , sånn bitteliten en , men får JEG no flere lesere av den grunn? Liiiite trolig. 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg