Pusur skoledagbok

det å skrive en blogg er litt anderledes enn hva jeg forestilte meg første gangen jeg skreiv ett innlegg , i gamledager da jeg var ung ; 1986 husker jeg att jeg fikk min første skoledagbok , Pusur skoledagbok ! En bok ment til å notere lekser ,bursdager og annen NYTTIG info …. Endte med my tegninger og slagord….. Samt en svak oversikt over det motsatte kjønn… Litt morro å titte igjennom faktisk , står ikke mye matnyttig der , men du verden , det er minner om små og store hendelser , noen veldig kodede stikkord innimellom….masse forelskelse , tanker og rett og slett mye køling… 

Fordelen med den type bok var att du visste til en hver tid hvem som hadde lest hva…  De måtte jo fysisk ta boka fra deg …

 

nå stiller man seg frivillig til veggs for alle der ute og mange av de leserne der ute er ute etter å hevde sin suverene rett  til å klage. Eller finne feil i innlegg , det synes jeg er positivt. 

Viktigste i verden er meninger , det att man tør å si hva man tenker , og ikke alltid være så snusfornuftig å vurdere i hytt å pine hva man sier. Ett spontant svar er som regel det som ligger nærmest personens meninger 🙂

og tro meg , jeg vet att jeg ikke alltid har rett , men da håper jeg att noen kan rette på det 😉

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg