Gratis! Uten forpliktelser ! Giveaway !


Som den bloggeren jeg er så blir jeg jævli forundra på hva det er folk faktisk gidder å lese og gidder å klikke inn på , det att du faktisk leser dette er jo i seg sjøl ganske underlig . Men….– når man ser på toppbloggere , de som har 70-90 tusen følgerne og klikk hver dag så blir jeg mildt sagt sjokka , jeg er jo en av de som må innom bloggene deres innimellom for å se hva det er for no spennende de har å si …. 

Det er jo utrolig spennende å se att til og med toppbloggere passer barn innimellom for det er det jo ingen andre som gjør ! Og det att S.E sitter å drikker vin midt på dagen og synes det er deilig er jo ett eksempel til etterfølgelse … Jeg løp å kjøpte vin med en gang jeg da og regner med att samfunnet synes det er helt innafor … Det mest tragiske jeg så her for en tid tilbake var att Jonas gahr Støre , en såkalt topp politiker menget seg med toppbloggereliten …. Da er man desperat spør du meg , hva skulle han med tips om silikon og Restylane ? Har ikke han intensjoner om å en gang styre Norge ? Hmmmm kanskje det er det Sophie gjør ? Nå skal jeg ikke angripe Sophie Elise i det hele tatt , fordi hun har funnet sin nisje , og sin væremåte og det har hun full rett til , den kred ska hun ha att hun har truffet sitt marked . Men det som blir litt galt i mitt hode er att hun blir da kalt “den viktigste kvinnelige blogger” …. Hmmmm hvem ga henne den tittelen ? Håper det ikke var en mor med en datter med komplekser som ser bloggere skriver “du er så fin sånn du er ” for i neste åndedrag fronte silikonpupper og all mulig sminke … 

Nå kommer sikkert noen til å kommentere på bloggen min att jeg er missunnelig og ett jævla nett troll , og det er helt greit , jeg skriver min mening og da får andre skrive sin. Men min oppfordring er : kan dere kommentere innlegget mitt med forslag og ideer på hva som er viktig for å få ett ålreit liv? Tar dere den utfordringa ? 

 

Det som er grunnen til overskrifta er : de kommentarer å tips som kommer på dette innlegget er selvsagt gratis og uten forpliktelser , og jeg gir dere muligheten til å påvirke det sjøl. 

 

5 kommentarer
    1. Har oppdaget nå at folk liker å meske seg på innlegg som handler om tragedier eller negative ting. Men de får holde på 🙂

    2. Nettrollene er de verste. Og de dobbelkoser seg når de kan tråkke på en person som allerede ligger nede på bunn.

    3. Veldig bra spørsmål 👍🏻 Det viktigste for min del er å være frisk og at alle rundt meg har det bra! Det er jeg nok ikke alene om å mene 😊 Jeg synes det er viktig å se bra ut, men da mener jeg ikke å fikse på utseendet og endre på det man ikke liker. Det er jeg helt i mot! De jeg vet om som har brukt tusenvis av kroner på kosmetiske inngrep har ikke blitt noe lykkeligere av det! En kropp som eldes naturlig er vakkert! Jeg bruker sminke, ja, men må ikke alltid ha sminke på for å gå på butikkene, eller gå en tur. Å være naturlig er vakkert. Når man kan se på seg selv, og se med humoristiske briller på, le av sine feil og gjerne mangler, selvironi, starte med positiv tenking, ja, da starter et “ålreit” liv 😄
      Takk for utfordring, ,ønsker deg en rik søndag videre!

    4. Syns du er både tøff, saklig og rett fram jeg junior. Liker virkelig innleggene dine👏👏👏😊😊… Lykke, å væra som man er, når man ikke vart som man sku…. Alle mennesker er vakkre med å uten lyte. Vi må ikke fikse alt kirurgisk. Lev livet mens du kan, livet er kortere en de fleste tror.😊😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg