Du har blitt lurt du også !

Sitter her da , igjen ….. Lurt trill rundt , blei lova gull og grønne skoger. 

Det har skjedd deg å , bare innrøm det med en gang ….. Du trodde det var …. Men så blei det bare dritt igjen. 

Hver jævla gang føler jeg det samme , håpet , troen og lysten… 

Drømmen om å kunne glede de nærmeste og venner.. 

Skikkelig falske er de , og skyr ingen midler  , gir deg ett håp når du trenger det mest , bare for å dytte deg enda lengre ned i dritten. 

Denna gangen hadde jeg skikkelig trua å , gikk på med skikkelig lyst…. Blei sittende å vente , ingen kom , ingen ringte , kjente den velkjente klumpen i magan bare blei større å større ….. 

Nok engang ble mitt lettlurte sinn dratt inn i det …. Gudane veit hvor mange ganger jeg har sagt , aldri mer!  Aldri mer bli lurt , bare gi faen i å høre og se lovnadene , aldri mer fantasere om en lett fremtid …. 

Skikkelig deprimerende , mister lysta på alt ,og nok engang lover jeg meg sjøl

 

​ALDRI MER LEVERE INN EN TIPPEKUPONG ……….

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg