Unnskyld !

Ser att jeg har begått en kjempetabbe med mitt forrige blogg innlegg …… Over 18 000 leste innlegget første dagen , og det ser ut til att tallet blir det samme idag .. 

Unnskyld til de som føler seg truffet , det var absolutt ikke meningen å henge ut enkelt personer , derfor ble det heller ikke gjort . Det att noen dessverre kjente seg igjen i karakteristikken kan jeg dessverre ikke noe for . Og beklager for min manglende kunnskap som mange heldigvis rettet på på en saklig måte , takk også til de som så den røde tråden i innlegget og kunne si seg bittelitt enig i frustrasjonen . 

Knallgode tilbakemeldinger som snylter,surpomp og andre kreative versjoner. 

Derfor kryper jeg til korset etter å hørt å sett dette :

http://www.tv2.no/v/991162/

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg