Blogg! For F :……….. Se og hør!

I mangel på fritid har det dessverre gått noen dager siden siste blogginnlegg, jeg håper det har gått greit for de som trofast og mindre trofast har stikki innom her å leste fra min veldig personlige blogg… Jeg har da siden sist vært gjentatte ganger på toalettet , eller Dassen som vi kaller det her jeg er fra, betalt regninger og skifta bleier…. Både med og uten dritt. Jeg har fortsatt ikke slutta og røyke og kostholdet er litt DER…. Trening ? Hvis det å virre rundt å hjelpe andre mennesker , jobbe , vaske klær , lage middag , hjelpe med lekser , få babyer til å sove ,lage melkeflasker , dusje ,lage kveldsmat kvalifiserer som trening så gjør jeg nok det over 100 timer i uka så da kan vi krysse positivt på den…– 

fortsatt er folk jeg treffer på gata veldig opptatt om jeg er SLITEN , hmmmm, det er noe av det beste komplimentet jeg kan få.. Er ikke SLITEN , det er ikke slitsomt å ha huset fullt , det er faktisk utrolig gøy! Og noen ganger så sover jeg fordi kroppen trenger det og det regner jeg med att alle gjør … 

Hmmmm… Men telbake tel denna bloggen, hva ska jeg bruke den til? Har ett par ideer oppi huet mitt som jeg tenkte jeg sku sleppe ut … Hva med å få en fungerende blogg som faktisk kan være til hjelp for folk i den vanlige hverdagen ,en diskusjonsblogg der det ikke er om å gjørra å ha den dyreste veska , være det hypreste mammaen , ett sted hvor kalorier er kalorier og vann er vann… Er bare så drit lei å se bloggere som vet best og som flasher det ene klesmerket etter det andre , innlegg hvor barn ser ut som industrielle utstillingdukker og mødrene er strigla opp med pushup og push in… Og i bakgrunnen står det en moteriktig pappa med tidsriktig skjeggvekst og tatoveringer innenfor “rimelighetens grenser” … 

Mange ganger lurer jeg på om verden faktisk er i ferd med å tilte helt , særlig når jeg ser unger i designervogn, designer klær og jaggu er det på trappene att unga skal designes før de blir født … Jeg personlig har alltid følt meg jævli fornøyd når jeg ikke ser ut som alle andre ….. Kanskje det er fordi jeg ikke er redd for å synes i terrenget ?

en lærer jeg hadde på videregående , faktisk en meget god kunstner sa til meg engang : VI TRENGER FARGE I HVERDAGEN ,med det mente han att sånn jeg så ut (eller ikke så ut i det hele tatt , hvis jeg sku brydd meg om kommentarer) gjorde att folk fikk noe å se på , en opplevelse:..  HAN SA OG .: DRIT I HVA FOLK MENER OM DEG , DET ATT DE I DET HELE TATT MENER NOE OM DEG BETYR ATT DU BLIR SETT  , klok mann var han og det har jeg tatt med meg resten av livet . 

Hva skal til da ? For att bloggen min skal bli en frisone for hver enkelt individ  ? Tenk hvis alle kunne se denne bloggen og bruke 10 minutter til å kommentere og fortelle HVEM de er , att alle virkelig kunne fronte seg sjøl og fortelle meg og alle andre hva de er kjempeflinke til !  Skrive hva de er fornøyd med , med seg og sitt …… Uten å måtte tenke trender , penger og kommersiell faenskap. 

Veit att det er ikke lett å være rett fram og bare velte ut om seg sjøl , janteloven sørger for det og ELITEN da …. De lykkelige …. 

Men prøv ! Skryt av deg sjøl her  ! Si hva du mener om det du mener noe om , det er bare du som kan fortelle din mening! 

Detta blogginnlegget er skrivi utrolig spontant , og gramatikken kan nok være feil noen steder , men jeg er meg , du er deg og det er jeg gla for ! 

 

Tusen takk for  att du leste og du verden hvor gla jeg blir hvis du deler og kommenterer ! Ha en fortreffelig aften 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg