Blogghore 3 , Detta gruer jeg meg no jævli til……

(I fare for utestengelse i alle fremtid er dette innlegget moderert ned til det lovlige)

i tidligere blogginnlegg med lignende tittel ,dvs nr 1 og 2 …. Dette er nr 3 , varslet jeg att 2016 kunne medføre mer hud og nakenhet i toppbloggeres store stil… 

Dagen begynte med godt planlagt fotoshoot , med min faste kameramann. En tripod med fjernkontroll….. Etter en veldig klam og søvnløs natt , med vurderinger frem og tilbake på hvordan jeg skulle angripe dette så kom jeg fram til en slags løsning…. Nemlig ta noen prøvebilder , til eget bruk… Bare sånn for å se lissom… 

Shooten starta forsåvidt greit etter å ha blingser skikkelig på innstillinger på kamera.. Så en periode ut som om huden var blitt selvlysende … Nesten litt sånn fosfor aktig.. Alien look lissom.. 

Etter å ha fått justert sånn nogenlunde kom jeg fram tel det som viste seg å bli det største problemet… Positur! Enten kappa jeg hue av meg sjøl eller så ble beina borte… Sto etterhvert klint opp etter veggen og da fikk jeg med meg hele meg… Å det vakke heeeelt …… 

For å si det sånn.. Hvis man ikke har sett ett høyoppløselig bilde av seg sjøl noen gang , og stort sett titte inn i speilet 2 sekunder for å flytte ett par hår…. Da er man i det øyeblikket man ser bilde utsatt for ett visst sjokk! Uten å zoome inn fikk jeg straks øye på prikker, …. Usymmetriske , røde , brune ….. Overalt lissom.. Tittet nærmere på øra og fant ut att DER hadde det begynt å vokse hår … 

Har i lengre tid merka att håret på toppen har blitt stadig raskere å vaske , og det tørker innmari fort… Grunnen viste seg og på bilde…. Det som før var en tett skog med flott mørkt langt hår så nå mer ut som ett hogstfelt etter att barkebillene hadde hatt party først.. Rimelig glissent , og utrykket “viker” ,….. Lettere å forstå det nå som naturlig hanekam er på vei … Hadde det ikke vært for det ekstra åpne området der rett bak øra… 

Rynker er det gudskjelov ikke sååå mange av , bare litt ekstra dype.. 

Og hva ska vi med hår i nesa… Den er tett nok fra før etter å ha røyka fra jeg var midt i tenåra så trenger jeg ikke mer som tetter luftveiene… 

Øynene har holdt seg bra, blå….. Og ganske klare… Må bruke briller da så funksjonen er ikke som før , men de er fortsatt blå…. 

Så kommer vi til det kapitlet hvor det begynner å bli vanskelig å beskrive eksakt hva jeg såååå, altså fra halsregionen og nedover.. 

Har to armer , de er greie nok. Rimelig heftig tatovert på den ene, fornøyd med den.. Delvis T atto på ryggen, ganske fornøyd…. Heeeeelt til jeg zooma inn… Trur du faen ikke att det hadde begynt å vokse saueull på ryggen…. Over tattoen! Altså, mindre hår på hue men øra og ryggen lissom! Helvete…. 

Greit med hår på brystkassa , det kom når jeg var 14 så den er helt innafor, men ryggen? Apropos brystkassa, menns stolthet , partiet på kroppen som viser fysisk styrke i velformede muskler, ………. Hakke det jeg………. Er no nipler med no hår på……. Og den sixpacken jeg hadde engang…. Ser ut som en påsa med retur bokser…. Litt pent dandert i en haug… Sånn litt halvslapt rundt navlen… 

Navlen , har en oppgave på kroppen min, produser navlelo! 

Sånn midt på kroppen , er jeg gutt…. 

Så kommer to tynne utrente lår som forsvinner inn i noen slitne knær, for så å gå inn i noen supertynne legger og to allt for lange føtter… Ser utrolig kleint ut med Bermuda shorts… To fyrstikker ut av en splitta bærepose lissom… Pent! Og på de der veltrente styltene ….. Hår …. Masse hår … Hmmmm trur allt håret fra hue har sklidd ned sammen med brystkassa og sixxpacken ….. 

Det ble no bilder , og jeg har valgt ut ett… Og jeg håper du som leser detta ikke tar varig men av å se det….. Hvis noen av dere som leser dette driver innenfor forskjønning av menneske kroppen.. Her får dere den ultimate oppgaven, hvis dere tror det er håp… 

Til dere andre , takk for att du leste…. Du er advart, bilde kommer under teksten nå… 

 
Bilde er da selvsagt uredigert og det er helt klart att det er sånn jeg ser ut hver morgen når jeg spretter lykkelig ut av senga , men en frisk smak i munnen og spiser en lang innholdsrik frokost , etter da selvsagt å ha stått foran speilet om tatt morgengymastikken… 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg