Født i feil kropp….

det å komme til verden som det så fint heter , er jo det flotteste som skjer med alle verdens vesener, nytt liv som står i startgropa ……

hva er det som bestemmer hvordan vi blir ? 

Jeg vil begynne med starten jeg og ta for meg arten menneske : og min definisjon der er ..

menneske er inndelt i to forskjellige utgaver , hvor den ene utgaven ,altså heretter kalt kvinnen , er den utgaven som sørger for artens overlevelse ved å fysisk bære frem nye individer, mens den andre utgaven ,heretter kalt mannen ,er da men som befrukter . Dette er den eneste forskjellen på disse to utgavene i praksis.. Så har vi noen andre små detaljer som skiller litt i utseende…. 

Begge utgavene har lik rett til sitt liv, begge skal ha de samme rettighetene og mulighetene , begge skal føle samme verdigrunnlag og beskyttelse… 

-begge utgavene velger selv hvilken utgave de vil bo sammen med

-begge utgavene velger selv hvordan man vil se ut

-begge utgavene skal behandles med respekt , kjærlighet og ærlighet

-ingen av utgavene skal sees på som mer verdifull enn den andre da begge utgavene er essensen til overlevelse… 

Jeg har tre barn, rettere sagt 5 ,,,, to er ikke født enda men det er like rundt svingen att det skjer, når alle er vel ute i verden så har jeg 4 gutter og 1 jente… , det er hvertfall sånn det ser ut nå. 

Hva ville jeg gjort hvis en av min barn ville skifte kjønn, bo sammen med en av samme utgave, kle seg som den ville … Jo det er utrolig enkelt å svare på , de er fortsatt mine barn og det ville ikke forandre mine følelser for de i det hele tatt,…. 

Skulle jeg hate mitt barn for att hun/han hadde funnet sin identitet ? 

Jeg kjenner utrolig mange forskjellige mennesker, herlige sådann, som tør gjøre akkurat det som de føler er rett for seg og sine .. De lever sine liv slik deres sjel føler er rett.. 

Att man er født som gutt men føler seg som jente eller motsatt… Hva gjør det for oss andre? Den personen har all rett til å finne seg selv , være seg selv og bli godtatt som seg selv.. 

Hvem man vil dele livet sitt med er å det mest private valget man tar utenfor seg selv, og det som er viktig da er ikke utseende , kjønn…… Men KJÆRLIGHET ,ÆRLIGHET OG LIKEVERD.. 

så til alle mennesker , vær dere selv, Finn dere selv , LEV deres liv….. 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg