Førerkort!

Jeg får begynne dette innlegget med å forklare en ting , jeg er kjørelærer 😉 og føler att jeg må skrive litt om hvordan det er å være det.

For familien våres så har det å drive med kjøreopplæring vært en stor del helt siden 1974 .. Vi har hatt 1000vis av elever og kjørt millioner kilometer på norske veier …. Vi har kjørt med mennesker fra hele verden og med all mulig forskjellig bakgrunn ..

Det å være kjørelærer må være verdens beste yrke , du kan i løpet av relativt kort tid endre og lette hverdagen for mange .. Folk får jobb lettere og mange får ett helt annet sosialt liv etter å få retten til å kjøre selv..

Alle de som kommer å kjører hos oss er utrolige mennesker , veldig forskjellige men så hyggelige og så pliktoppfyllende , det gjør att man føler att man får ett nytt familie medlem når man etter endt opplæring går hver sin vei 🙂

Skulle ønske att lærere i alle yrker har samme mulighet som det vi har , en lærer og en elev , hver elev får nøyaktig det den trenger , og det er luksus…

Jeg vil takke alle de som har kjørt hos oss og alle de som kommer i framtida for att dere gir meg mulighet til å ha drømmejobben ..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg